Asiakkuuden hallinta - Asiakaslähtöisyys toiminnan perustana
Projektin kesto
12/2017 - 12/2019
Projektin tavoitteet
- Prosessien kuvaaminen (miten asiakasta palvellaan asiakaslähtöisesti ja jatkuvan parantamisen malli)
- Henkilöstön asiakastyön osaamisen kehittäminen
- Asiakkuuden hallinnan menetelmien, välineiden ja työkalujen validiointi asiakaslähtöisesti
- Alueen elinkeinostrategian painopistealueiden huomioon ottaminen ja osaamistarpeiden ennakointi.
Toimijat
Luksia osatoteuttajana, koordinaattorina Koulutuskeskus Salpaus, muut: AEL, Ekami, Keskuspuiston ammattiopisto, Porvoo International College Ab, Spesia.
Rahoittaja
OPH
Lisätiedot
Antti Haasto, Luksia, asiakasvastaava, antti.haasto@luksia.fi, p. 044 335 5865.