Käytämme evästeitä (cookies) käyttäjäkokemuksen parantamiseksi ja käyttötilastojen keräämiseksi.
Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja

x

Asiakkuuden hallinta - Asiakaslähtöisyys toiminnan perustana

Projektin kesto

12/2017 - 12/2019

Projektin tavoitteet

  • Prosessien kuvaaminen (miten asiakasta palvellaan asiakaslähtöisesti ja jatkuvan parantamisen malli)
  • Henkilöstön asiakastyön osaamisen kehittäminen
  • Asiakkuuden hallinnan menetelmien, välineiden ja työkalujen validiointi asiakaslähtöisesti
  • Alueen elinkeinostrategian painopistealueiden huomioon ottaminen ja osaamistarpeiden ennakointi.

Toimijat

Luksia osatoteuttajana, koordinaattorina Koulutuskeskus Salpaus, muut: AEL, Ekami, Keskuspuiston ammattiopisto, Porvoo International College Ab, Spesia.

Rahoittaja

OPH

Lisätiedot

Antti Haasto, Luksia, asiakasvastaava, antti.haasto@luksia.fi, p. 044 335 5865.

 

181404 oph rahoittaa rgb